Çavkanî: salesmanago.Pl/ bi karanîna wan, hûn dikarin, wek nimûne, e-nameyên dînamîkî û peyamên sms-ê wekî bersivdana tevgerên xerîdar ên taybetî yên li ser malper an serîlêdana mobîl biafirînin û bişînin, an hilberan pêşniyar bikin, bi vî rengî veguheztinên firotanê zêde bikin. Amûrên din ên ku dê ji we re bibin alîkar ku hûn çalakiyên kirrûbirra xwe otomatîk bikin kampanyaya çalak, pardot, imai, creatoriq in. Rojane bimînin û rojane bimînin û bibin aboneyê nûçenameyê! Pîvandina bandora çalakiyên kirrûbirrê. Otomasyona bi ai-yê di heman demê de çavdêrîkirin û analîzkirina kampanyayên reklamê jî pêk tîne.
Amûrên wekî marketmuse, bytek.Ai an import.Io dê ji bo tespîtkirina m Rêberê Taybet eylan, afirandina pêşbînan, analîzkirina stratejiyan û vekolîna potansiyela pargîdaniyê ya li sûkê arîkar bin. Serlêdanên jorîn di heman demê de daneyan berhev dikin, ku dûv re dikarin werin bikar anîn da ku karê pargîdaniyê çêtir plansaz bikin. Feydeyên otomasyona xebatê çi ne? Hûn jixwe amûrên bingehîn ên ai-yê ji bo destpêkeran dizanin û hûn dizanin ka meriv çawa di karsaziyê de bi ai-yê dest pê dike - naha ew dem e ku hûn bersiva pirsa çima bidin? Bi tevahî kirin.
Pêşîn, hûn hewce ne ku zanibin ku navnîşa feydeyên ji otomasyona xebatê pir dirêj e. a xebitandinê ya pargîdaniyê zêde dike, ku tê wateya kêmkirina lêçûn û dema xebatê. Bandor jî bandorek e Bandor jî ji holê rakirina xeletiyên mirovî ye ku dibe ku ji nezanî, çavnihêrî an jî westandinê pêk were. Feydeya otomasyona bi ai-yê di heman demê de çêtirkirina hilber û karûbaran bi kesan re ye, û bi vî rengî pêwendiyek bi bandortir pêk tîne, ku şansek girîng heye ku bi veguheztina firotanê bi dawî bibe.
|